Millium actually moved their vote around a lot
Millium voted Jarek, Leafia, Jarek, Wazza, Icet, guava, Leafia, Gummy, Leafia, guava, Gummy
The first time they voted me the wagons looked like this Leafia (4): Apocryphal, Kiiruma, Wazza, guavagudetama guavagudetama (4): min, Frostwolf103, TodaysStory, Millium IcetFeelsPain (2): Multiverse, Leafia
Then a few posts later they switched to Leafia guavagudetama (5): min, Frostwolf103, TodaysStory, IcetFeelsPain, iamagummybear Leafia (5): Apocryphal, Kiiruma, Wazza, Jarek, Millium
Then they started the Gummy wagon guavagudetama (5): min, Frostwolf103, TodaysStory, IcetFeelsPain, iamagummybear Leafia (4): Apocryphal, Kiiruma, Wazza, Jarek IcetFeelsPain (2): Multiverse, Leafia Multiverse (2): Cape90, guavagudetama Apocryphal (1): Zorvo Unvote (1): Luka iamagummybear (1): Millium
But later switched onto me guavagudetama (7): min, Frostwolf103, TodaysStory, iamagummybear, Wazza, Multiverse, Millium iamagummybear (5): IcetFeelsPain, Apocryphal, guavagudetama, Cape90, Jarek
And then switched back to Gummy…? guavagudetama (6): min, Frostwolf103, TodaysStory, iamagummybear, Wazza, Multiverse iamagummybear (6): IcetFeelsPain, Apocryphal, guavagudetama, Cape90, Jarek, Millium
Nvm yeah Millium is town they would have just stayed on me okay
I really thought I was gonna prove smthn here no I’m wrong